Köpcentrum

Köpcentrum

ServiceBip™ är det perfekta redskapet för att öka din försäljning
Före inköpet av viktig proodukt eller tjänst vill manga kunder rådgöra med en säljare.
Kunderna söker nya produkter eller för dem som de har sett i främjandet prospektet.
– Kunderna vill snabbt hitta en produkt eller en viss avdelning men måste ofta “jaga” ett biträde eller en avdelningschef.
Tack vare ServiceBip™, behöver kunderna inte längre känner sig lika vilsna och säljaren kan utföra flera uppgifter samtidigt, och samtidigt förbättra köpupplevelsen.
Att vara mer tillgänglig vid rätt tidpunkt kommer att öka försäljning och service på varje säljavdelning.

ServiceBip ™ är anropsknappen, som rätt placerad I butiken eller provhytten, gör det möjligt för dina kunder att ringa en säljare och få snabb hjälp beträffande en produkt som de är intresserade av.

Tack vare ServiceBip™, får kunderna sabb service samtidigt som försäljarna kan utföra flera uppgifter samtidigt som de ökar sin serviceförmåga.
Genom möjligheten att öka tillgängligheten ökar också förutsättningarna att öka försäljningen.

ServiceBip™, hur fungerar det?
Säljaren får en omedelbar signal på sin mottagningsklocka om var hen behövs. ServiceBip™, klarar att komunicera trådlst upp till 200m.
Ju mer folk i butiken – desto mer nytta har du av ServiceBip™.

Ökad tillgänglighet ger ökad försäljningen
– Oavsett butik så kommer kunden att uppleva en ökad service.
– ServiceBip™ minskar kundernas väntan på service eller information.

Tveka inte att kontakta oss för mer information eller en demonstration av systemet.